Rico - 8/4

Idag var det Thereselektion, dressyr ! Han var lite spänd när jag satt upp men han stod stilla så det gick bra ! :]

Vi red fram ganska ordentligt först sen red vi alla igenom LC:1 2003, en och en ! Rico var näst sist i gruppen så vi fick stå och vänta i solen en stund :)

Han var fin idag, men lite väl tillbakadragen i galoppen, fick fulrida igen lite haha ... Hade långa läder också så jag hade, som en van hoppryttare, lite svårt med stigbyglarna och tappade dem ett par gånger hehe ...

Själva programridningen gick bra, jag fick lite "håll" mot slutet för att jag satt ned hela programmet, är inte helt van vid det :) Sen ville han inte fatta galopp av någon konstig anledning, det gick men inte förrän jag ridit halva första galoppvolten ^^


Rico verkade rätt nöjd efterråt ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0