SHOPPING

Detta är ju en blogg om min vardag, mina intressen osv osv. Rico är en stor del av min vardag, därav bloggnamnet. Men jag har också ett liv utanför stallet, och ni som finner dessa inlägg ointressanta kan helt enkelt bläddra förbi :) Ingen tvingar er att lusläsa allt jag skriver ;)

Foto + redigering i photoshop är ju, även det, ett stort intresse, och därför fotade jag la jag ihop lite bilder från det jag fick tag i idag på shoppingturen :P



Drog fram en vit duk från påskmiddagen häromdagen, för att få en ganska neutral (dock skrynklig) bakgrundsyta. Fotade sedan med auto-utan-blixt och lat-redigerade i Photoshop :P (Lat-redigera, haha, that´s me !)

Hittade faktiskt allt som jag var ute efter (och lite till) ! Väska, jacka, iphoneskal och solglasögon var dock högsta prioritet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0