Söndag

Åkte till stallet så jag var där en halvtimme innan lektionen började, ungefär. Mamma mockade och fixade lite mat medan jag red, så jag fick därför lite extra tid till övers ! Den tiden använde jag åt att påsträna honom en stund, ute i hagen :) Jenny red ju lektionen efter så han var ensam i hagen, och volten var upptagen så kunde inte vara där :)

Åkte sen hem när jag plockat undan allt, gått ned med lunch/eftermiddag-höpåsar och satt på täcke (det skulle bli regn senare på eftermiddagen enligt SMHI).

Sen åkte vi till farmor och träffade lite kusiner, åt kycklinggryta + efterrätt ! Är fortfarande mätt efter den måltiden ! :P



Och nu är det plötsligt kväll och jag ska blogga och fixa lite med vårdesignen. Sen blir det lite tevetittandes med familjen och till sist sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0