Svar på frågor

Fick in två frågor igår/idag, oftast svarar jag bara i en kommentar på den-som-frågade-s blogg. Har två undantag, jag svarar i ett inlägg om personen i fråga inte har någon blogg och jag svarar i ett inlägg om frågan som ställs kan komma upp igen, eller på annat sätt är intressant för någon mer av mina läsare :)

Fråga: Vad har du för Kamera? =)
Svar: Jag har ett Nikon D3000 kamerahus. Till den har jag två objektiv, ett lite längre - Sigma 70mm-300mm som jag oftast fotar med och ett lite mindre, som jag fick med när jag köpte kameran, en Nikon 18mm-55mm =)


Här är en liknande kamera, som Alice Rudberg har :) Har ingen bild på min kamera, då jag alltid fotar med den haha :P Dock är bilden fotad med min kamera, så någon koppling till ämnet har den minsann ! ;)


Hur länge har du haft rico nu ? :)

Svar: Jag har haft honom sedan Oktober 2010 ... Ehmm, jag är inte så fruktansvärt bra på huvudräkning men jag tror man kan säga ett och ett halvt år ungefär ! :)


-

Första bilden på Rico hemma, urlastad och klar !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0