Helgen jag missat

En sak som ofta händer mig, är att jag går och blir sjuk lagom till helgen (oftast samma helg som en träning eller tävling) och är sjuk hela helgen och blir frisk lagom till skolan börjar. Vilket är ganska surt ! ;)

Denna helgen har varit seg, legat och kollat på film och sovit typ mestadels av tiden. Såg verkligen fram emot denna helgen för det var städdag + hoppträning :( Istället låg jag hemma och deppade ... ^^ 

Blev förstås väl informerad när mamma kom hem ;)  
1. Nu är alla enorma taggbuskar i deras hage borta ! :D :D :D Vi har alltid haft stora buskage med taggbuskar och var och varannan dag kom Rico in med hål i täcket eller en tagg på mulen.
2. Rico fick vila på fredagen, rida bort till källbrinksrakan på lördagen och tömkördes på volten på söndagen.
3. Rico åt (?????) på taggbuskarna när mamma skulle gå ned och hämta honom, sen sprang han omkring som en tok och brallade ^^ Vårkänslor ?

Är lite trist att gå och bli sjuk i dessa tider ^^ Men sålänge jag inte missar nästa helg är jag nöjd ! :D Blir massa skoj då med :)))))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0