IG på matteprovet haha

Idag var jag halva dagen i min skola, sen åkte jag till ett gymnasium och var där från lunch till klockan tre på eftermiddagen. Vi fick ägna sista timmen åt att göra egna skriv/ritblock :P Jättefina blev dem men jag tog för få blad i varje så kommer inte våga börja använda dem, då tar de ju slut ! xD

Vill bara inflika en ganska crazy thing, HELA VÅR KLASS utom EN person fick icke godkänt på matteprovet. Vi har minst 5 mönsterelever i vår klass men vi har fått en efterbliven(?) vikarie som vi ska ha terminen ut. Han började sin tid hos oss med att gå igenom överkurs (det man ska kunna i tvåan på gymnasiet) och INGA grunder alls. Så vi fick läsa oss till grunderna självständigt, om vi kunde tänka så långt ... Sen berättade han inte att vi skulle ha prov, jag fick veta det av en av parallellklassernas mattelärara xD Sen var han jättehård med bedömningen så om man hade ETT fel på g-delen så fick man ig :o Hela klassen hade fel på samma fråga, som var en av sakerna han inte hade gått igenom alls med oss (dessutom suger han på att förklara, han typ babblar på om livets knölar istället för att bara förklara hur man löser g-talen -.- ?). Hela vår klass flippade ur på honom men han fattar ingenting ... Jag är personligen rätt glad att jag kommer få göra om provet för det gick så himla dåligt -.- !

I alla fall, åkte hem sen efterråt och åt lite tidig middag, sen åkte jag, mamma och hundarna till stallet :) Rico fick rida ut en långrunda och mamma gick med med hundarna :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0