Well, this is awesome !


Just nu känns det bara awesome ! Hoppträningen igår gick bra, jag blev klar med allt i stallet innan kvällsfodringen, gick och la mig sent men tog också en extra sovmorgon (ej med flit dock, råkade stänga av snoozen och somna om haha) till halv tio ungefär !

Idag ska jag hinna med flera flera flera saker innan jag ska till stallet. Blir att åka dit ganska tidigt då det är Usekmöte kl. 15 och sen ska jag fixa allt i stallet helst innan hoppträningen för Andreas Tegesjö, som börjar kl. 18.15 :)

Kameran åker troligtvis med av två anledningar, 1. Utifall att någon kan fota på hoppträningen ;) 2. Om jag skulle få tid över kan jag själv fota Rico ute i hagen lite, det kommer enligt väderleksrapporten vara rätt klart och fint idag. Om man jämför med gårdagen haha !



Kan lägga lite äldre men fina bilder i ett eget inlägg, för att fylla ut lite tills jag kommer ikväll med nya ! ;)

Om några minuter, klicka F5 :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0