Dagen i text och bild

Tanken var att jag skulle gjort ett eller flera tidsinställda inlägg imorse att publicera under dagen, men blev lite bråttom där på morgonen för jag kom på att det var usekmöte och jag satt i morgonrock och hade inte gjort usekpapper haha ! Så hann inte det, får göra några inlägg nu istället.
 
Glömde kameran också, som vanligt (?). Blev ganska trött på mig själv när jag kom på det mitt i usekmötet -.-
 
I alla fall, efter usekmötet red jag lektion (det skriver jag om i ett eget inlägg). Sedan blev det oväder så Rico och jag fick äta lunch inne båda två. Sen stod jag och pysslade med honom ganska länge. Jag gjorde rent ett sår ovanför hoven där han trampat sig, ryktade honom ordentligt, masserade huvudet/öronen och allmänt pysslade.
 
Rico fick regntäcke på sig och fick gå ut i ösregnet med Zebb (han hade precis torkat, så lite dålig tajming). Jag blev kvar i hagen en stund för det regnade så kraftigt att jag fick ställa mig under ett litet lövträd som skyddade ... lite iaf.
 
Mockade och fixade i stallet och smörjde sadel, träns, stövlar och sadelgjord, hängde in saker i torkrummet mm.
 
Åkte dit vid 10 på morgonen och kom hem vid 18, kan säga att det var en himla tur att jag kom ihåg att ta med lunch ;)
 
Här är lite bilder från dagen (bjuder på dessa haha!):
Inte så städat precis haha ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0