Godnatt nu ! :)

Ska sova nu, ordentligt ! Men har massa idéer till bloggen, så imorgon kommer ni uppdateras lite extra ! :)
 
Förutom att blogga har jag en lista med grejer som ska fixas imorgon, mest småsaker egentligen men allt tar tid. Jag och mamma ska till Kungens Kurva någon gång på dagen och svänga förbi Hööks, Jula, någon mataffär och Hoppla för att kolla om våra begagnade grejer är sålda :) Hoppas det, behöver en slant nu att handla för innan skolstarten ;)
 
Bjuder på dessa bilder tills vidare:
 
Här hade jag precis åkt med bakhuvet före in i stocken som är runt hela volten (y). Resten av mig fick en lerinpackning, men inga blåmärken tror jag. 
 
Hej hopp, tokhopp !
 
Rico vet inte hur man travhoppar, så han trav-kliver-över-hindret istället :) Jag tyckte i alla fall att det var väldigt roligt, se bara hur jag skrattar och ler ;)
 
Rico övade Western"stop" i sin hage ... ^^ Helt normalt !
 
Avslutar med det enda hindret på banan vi kom över på vår tävlingsdebut 90cm förra hösten. Fick två stopp på första hindret, kom sedan över det (bilden) och fick då ett tredje och uteslutande stopp på hinder nr 2. Bra start på vår tävlingskarriär ? ;)
 
Godnatt nu ! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0