Kväll i stallet

Kom nyligen hem efter ett långt stallmöte. Vi stod för fikat så jag har ätit massa kladdkaka nu hehe (a) tror inte jag kan sova riktigt ännu ;)
 
Imorgon ska vi släppa ut alla hästar på morgonen, sedan ska jag försöka göra något nyttigt utav dagen och så åker vi inte till stallet förrän kvällen, som vanligt typ.
 
Nu på söndag drar de "vanliga" lektionerna igång igen och då kanske jag kan hitta någon snäll person som kan fota och DÅ blir det nya ridbilder :D Var länge sen som jag la upp ridbilder tycker jag ;) För länge sen :P
 
Jag har tänkt många gånger på, att det är så synd att man inte kan fota sig själv när man rider :P Det vore himla praktiskt, så slipper man be folk om tjänster hela tiden ! ;)
 
 
 
 

( En av de senaste ridbilderna, i somras i Fänninge ! )
 
Har säkert sagt det förut men säger det då igen, tycker han ser ut som en storhäst på denna bilden ! Han ÄR ju en "storhäst" men på de flesta bilder och även i verkligheten tycker jag han ser ut som en ponny ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin fin häst du har!

2012-08-16 @ 12:46:30
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0