News !

 
Tummenupp #1 Idag ringde en kille från Hööks och sa att mina svarta Calabria byxor kommit :D IIIIIIIHHHH ! :D :D :D
 
Har suktat efter dem alltför länge nu, när jag provade dem för länge sedan så hade jag inte råd med dem för jag skulle köpa annat dyrt (balklänning mm) men nu har jag det och de är awesome :D
 
Ridbyxor (eller aa, byxor i allmänhet) passar sällan bra på mig, ofta är de för stora i midjan, för långa ben eller liknande, men dessa satt verkligen bra och jag kan knappt vänta tills jag kan inviga dem :D
 
Tummenupp #2 Provade och passade in Ricos nya raka bett med fasta ringar, först höll han på att vända på det och höll på men han gav sig efter en stund, han lekte nog bara lite med den ^^ Red inte med den, det ska jag göra första gången när jag rider lektion för Therese på söndag. Men i varje fall så passade den verkade det som, jag frågade en kunnig mamma i stallet + skickade lite bilder till Therese och de höll båda med om att det såg ut att passa :D Sen är det en helt annan sak om han trivs med det, och om det passar att rida med och så :) Men storleken och det var bra !
 
Tummenupp #3 Rico var ursnygg i sin blåa luva från Hööks, enkel och stilren och jag gillar formen på den.
 
Tummenupp #4 Jag tog med kameran till stallet och fotade både när Celice (cissicarlssons.blogg.se) och Mamma red !
 
Tummenner #1 Jag glömde kameran i stallet så kan inte visa bilderna förrän tidigast imorgon ...
 
Tummenner #2 Ska till tandhygienisten imorgon, vet inte vad det är för skillnad på tandläkare och tandhygienist men sist jag var hos tandläkaren så skrapade gubben på mitt tandkött utan bedövning och blodet bara rann ur munnen på mig, sen var jag så öm i munnen att jag inte kunde prata, äta, sova eller ens SVÄLJA på flera dagar (inte smärtfritt i alla fall). Illa !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0