Nya tag

Okej, dags att ta nya tag med bloggen ! Har varit både det ena och det andra som gjort att jag knappt hunnit öppna datorn de senaste dagarna. Men nu ska det bli ändring på det !!!! 
 
Jag vaknade precis och om en kvart bilar jag,  mamma och hundarna iväg till stallet för att släppa ut Rico och hagkompisen Zebb. För tillfället står de fyra valackerna två och två istället för att ha alla i glömstahagen, för Zebb och d
En nya hästen, Modde, höll på att göra upp massa och ägaren var bortrest och det blev lättast så helt enkelt. Men alla fyra kommer gå vinterhagen tillsammans sen ! 
 
 
Idag ska jag fortsätta att städa/rensa i mitt rum, och rida Rico på kvällen. Annars har jag inget speciellt att göra så blir absolut massa uppdatering :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0