Shopping

Var och handlade lite igår i Kungens Kurva, var inne handlade på Hööks, H&M och Stadium.
 
På Hööks var det massa nyheter och ännu mer reor och extrapris ! Åkte dit främst för att köpa de svarta calabriabyxorna men de var slut (igen) i min storlek, så de beställde sådana till mig, och de ska komma till Hööksbutiken nästa vecka troligtvis ! :D
 
Detta köpte jag:
 
Äppelgrön grimma + grimskaft. Dock gillade jag inte att grimskaftet var så tunt och sladdrigt, men vi har ett annat grönt grimskaft i stallet som vi kan använda till ! :D
 
Blått JH Collection ländtäcke med teddyfoder ! Hittade den i realådan och det var 30% på den. Den enda som fanns kvar, storlek 135, och det stod Rico på den helt enkelt ^^ (a)
 
(Marin?) Blå enfärgad huva. Var lite osäker på färgen för den såg nästintill svart ut när jag tittade på den hemma, intalar mig själv att den kommer se bättre ut i solljus "in action" ;)
 
Här är täcket och luvan igen på bild:
 
Och slutligen 30% på en rotborste och ett rakt bett med fasta ringar som vi ska testa nu någon dag :)
 
 
På H&M hittade jag mest massa linnen och t-shirtar (som dock behövs nya) och på stadium ett par race marine tygskor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0