Tänk att man aldrig någonsin får vara nöjd

Jag är min bloggs STÖRSTA kritiker, jag hittar hela tiden små fel - främst då i designen. Tog en paus från målandet för att försöka göra en ny, liknande. Gick inget vidare för jag hittar inte bilderna jag vill ha, min dator är kaos så man hittar ingenting längre.
 
Men, för det första tycker jag hela designen (header, flikar, inlägg, meny - allt) är för stor/bred. Skulle vilja minska bredden med ca 100px och göra texten i inläggen lite mindre (utan att det blir svårläst såklart). Sen är jag trött på min lila bakgrundsfärg/tema. Funderar på att bara byta nyans tills vidare. Vill fortsätta ha bildspel då jag fick kämpa rejält för att få den att fungera. Och mina snabbflikar vid menyn är fula så vill ändra dem också.
 
Bra att jag kommer på allt detta NU när jag bara har några ynka få dagar kvar av sommarlovet ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0