Trotsar solen

Jag trotsar det fina vädret och går in på mitt rum och målar, redigerar lite bilder mm. Gillar inte sol och värme särskilt mycket, och jag blir ändå inte brun så finns ingen mening med att sitta ute och göra "ingenting". Bättre att göra nytta inomhus ! ;)
 
Har varit hos öron-näsa-hals-läkaren idag för att kolla upp min jädra nästäppa + hosta. Läkaren sa att det såg bättre ut än sist jag var där, men det är fortfarande inte helt bra. Min näsa är typ svullen på insidan och jag har redan en väldigt smal näsa från början så luften kan knappt passera igenom där -.- Han pratade om någon eventuell operation, om det inte blir bättre ! Hostan beror nog på att jag glömmer dricka och blir torr i halsen och det är inget större problem, men nästäppan stör faktiskt i ridningen då jag bara kan andas med munnen. Har varit täppt/hostat i över ett år nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0