Trötter

Jag är nästintill sjukligt trött, min kropp har inte alls hunnit vänja sig vid allt som är nytt i min vardag. De långa dagarna i skolan, till exempel. Man har ju i princip suttit och gjort ingenting hela sommaren, bara chillat och tagit det lugnt.
 
Jag håller på för fullt och försöker lära mig mina 30+ klasskamraters namn, så jag knappt vet vad jag själv heter längre.
 
Jag vet att uppdateringen var allmänt sämst idag, men det ska jag minsann ändra på ! Så fort jag börjat vänja mig vid de nya rutinerna i vardagen så kommer jag hitta en plats till för bloggningen. Så inte allt blir sent på kvällen, för då är jag vääääldigt trött, och en trötter kan inte skriva några seriösa och intressanta inlägg !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0