22 December

Verkar som att man faktiskt överlevde jordens undergång ändå ;) 
 
Idag är den 22 december och jag vill bara påpeka att det bara är TVÅ dagar kvar till jul. Otroligt vad tiden har gått fort ! Själv har man haft massor med läxor och prov och inlämningar hela sista veckan så inga julklappar har inhandlats, får springa i affärer nu i helgen. Någon önskelista har jag inte heller tänkt på, men såhär två dagar innan jul så kvittar det nog. Önskar mig nog mest pengar så jag kan köpa det jag vill ha själv sen ;) 
 
Idag ska jag och Mamma åka till stallet och rida. Vet inte ännu vem som ska rida vilken häst, men det löser sig hehe. 
 
Kanske tar med kameran idag, blir inte mycket fotande men kanske lite, beror på vad jag hinner. Skulle behöva fler bilder till bloggen. 
 
I övrigt, headern ska fixas, rummet ska städas, mejlen ska kollas. Och handla julklappar, när jag nu ska hinna det ;) 
 
 
Funderar även lite på om jag ska byta till den gamla "tillfälliga"  headern/designen ett tag nu, eller om jag ska låta den vara som den är tills jag byter helt till ett nytt bildspel. För bildspel är nog det jag vill fortsätta med, tycker det är snyggt och stilrent. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Sv: åh ja nu när du säger det minns jag faktiskt att du visat några digitalt ritade bilder här på bloggen! :D

Tycker din header är riktigt snygg också! Håller själv på att fundera över hur man gör animerade headers i wordpress...hmmm

2012-12-23 @ 15:57:57
URL: http://clara.weride.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0