#Sihs12

Jag tror jag är den enda hästblogg-bloggaren som varit på Sihs i år och INTE skrivit ett enda litet inlägg om varken shoppingen eller showen. Detta är inte likt mig. Får skriva lite nu, i efterhand. 
 
Showen i sig var trevlig, särskilt sällskapet ;) Vi såg som vanligt final-showen, den sista på söndagen. Men hade lite svårt att koppla av helt då jag visste att en Historiauppsats skulle skrivas när jag kom hem. Hann faktiskt mejla in den innan 00.00 (deadline), men ej läsa igenom. Kommer bli "spännande" att se sen vad jag får för bedömning på den ... 
 
Shoppa på mässan gjorde jag på Fredagen, eftersom jag visste att Söndagen skulle bli tajt med tid. Dessutom var mycket slut på Söndagen förra året, det är ju jättebra priser men risken finns ju att det man letar efter är slut. 
 
Kom inte hem helt tomhänt faktiskt. Jag fick tag på ett nytt grönt blingpannband (det jag köpte förra året var ju för litet så fick sälja det och köpa nytt), fyndade ett lila äkta swarovski pannband för bara 300kr, tror det var något litet litet skönhetsfel, lite avskavt på insidan av lädret eller så. Sedan hittade jag ett par knäskodda bruna whitaker byxor. Har ju ett par marina hemma, och är jättenöjd med dem, så passade på att köpa ett par bruna likadana i samma storlek, skönt att slippa prova de ! Och så hittade jag två kingsland-tshirtar
 
Har tyvärr inga bilder på mina nya prylar, men kommer såklart fota tex pannbanden när jag provar de på pållarna. Och ridbyxorna kommer ni förmodligen få se på många ridbilder i framtiden ! Riktigt fina är de :) 
 
Kommer förmodligen lägga upp några bilder från showen, om jag fick till några bra. Mina foto-skills är inte på topp nuförtiden, fotar alltför sällan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0