Gårdagen

Var ju hemma igår och var sjuk. Jag hade inte feber på morgonen men hade haft 38 graders feber i skolan i onsdags så kände mig hängig och ville bli frisk någon gång. Hade lite feber mitt på dagen och på kvällen, men smet med mamma till stallet på kvällen för vi hade kvällsfodring ! Jag kände mig på ett sätt mycket friskare när jag kom ut i friska luften och in i stallet och fick mata hästarna (hehe) men drog också på mig alltför mycket kläder så blev lite varmt. Det var ju bara några minusgrader igår kväll (om man bortser från snöstormen så var det rätt skönt ute).

Och idag är jag hemma igen, har ingen feber för tillfället men det har jag sällan direkt på morgonen. Vill så HEMSKT GÄRNA vara frisk i helgen då det är Usekmöte (jag står för fikat/bakar denna gången), Miljöträning, Pay & Jump mm.



Snacka om att jag hade saknat stallet och Rico !


Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv nepp inget spec shampoo! :)

2012-02-17 @ 11:43:22
URL: http://hastdiggaren.se
Postat av: karolina ståhlberg - hästblogg & desingare

jätte fin blogg! följa varann via bloglovin? =D



kram!

2012-02-17 @ 14:12:17
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0