Glad bloggare


Jag är så himla glad över att jag har just ER som läser min blogg. För det är så otroligt många bloggar som ständigt trycks ned av elaka/kränkande kommentarer - men denna blogg är inte en av dem ! Så vill bara säga att jag är så otroligt glad för det.

Även om jag inte får överdrivet mycket kommentarer, så är jag glad, för dem kommentarer jag får är positiva och vänligt inställda.

Och det är just det jag vill att min blogg ska vara - positiv !

Självklart dyker det ibland upp mindre positiva inlägg men jag undviker att tex dissa folk/bloggar och även utrustning. För det skapar bara en negativ stämning och då är det inte roligt att blogga här.

Jag tror inte att en blogg som min kommer nå "toppen", inte utan att provocera i mängder och det tänker inte jag göra i alla fall. Jag bloggar sålänge NI läser, för jag JAG tycker det är roligt.


För ungefär ett år sedan - jag ser ut som ett jagvetintevad med blont hår och puckelrygg och allt ...  men Rico är söt :) Bilden är oredigerad och inte beskuren så Magi är i bakgrunden också :P Glada är vi i alla fall :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0