Härligt


Idag var det vinterfriluftsdag i skolan, och jag åkte och klättrade (vilket var bland det dummaste någonsin av alla valen man hade, eftersom jag är så extremt höjdrädd ^^). På morgonen regnade det och då missade jag också bussen så fick gå nästan hela vägen till skolan (jag bor i grannkommunen, tar ca 60 min att gå), ta bussen vidare och kom faktiskt i tid konstigt nog. Vi åkte kommunalt från skolan till klätterstället och så var vi där till 12 sen gick vi hem i strålande sol :) Riktigt härligt väder var det, om det inte hade varit så halt/blaskigt ute så hade det varit bingo, hade inte velat gå in då haha :D :D :D

Så fixade med Enlidens hemsida på eftermiddagen, och bloggade lite smått, sen middag och efter det bytte jag om och vi åkte vidare till stallet. Pappa fixade allt i stallet medan jag red och skötte Rico, så vi var snabba och kom hem redan vid 8 :) Var skönt att komma hem lite tidigare för en gångs skull, så jag hinner blogga lite innan det är läggdags ;)

Har ätit lite semla nu och kollat teve, blir några inlägg till idag sen blir det godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0