Lördag

Idag var det usek-möte, och jag fixade någon slags dagordning för att vi inte skulle spåra ur för mycket (lite lärde jag mig allt på kursen hehe), jag stod också för fikat så jag bakade chokladrutor innan som vi sedan tryckte i oss :)

Efter mötet började vi alla plocka fram massa hinderstöd och en massa prassliga och konstiga saker, för att ha lite miljöträning uppe på volten. Kameran följde ju med, men eftersom jag miljötränade Rico så blev det inte så mycket bilder på andra hästar tyvärr hehe ... Tänkte ju ta kort på de olika "stationerna" vi hade satt upp, men glömde det :( Men blev några söta bilder på Rico medan jag tränade honom :P Nästa gång ska jag komma ihåg att fota det vi hade satt upp på volten, för vi var riktigt kreativa idag ^^ 

Bilder kommer i alla fall upp idag, ska bara lägga in rätt minneskort i datorn.

Red sedan ut en runda efter miljöträningen, gick bra och var mysigt trots att det blåste halv storm ute och regnade ... :)


Fick lite bildbrist hehe ...


Kommentarer
Postat av: Johanna

längtar efter bilderna! :)

2012-02-18 @ 19:33:16
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0