Lycka

Dessa är några av mina favoritbilder, de bara utstrålar lycka på sitt eget sätt. Det kan vara en bild där vi ler, det kan vara en bild från en speciell dag eller vad som helst, vissa bilder vet jag inte ens vad de kommer ifrån (minns inte dagen de togs) men när jag ser dem blir jag bara glad.

tex denna är från senaste Therese-träningen, det gick väldigt bra men det är inte därför jag gillar bilden. Togs precis när jag klappade om honom och berömde honom efter en lyckad galoppsluta :)




Efter ngt av våra första ridpass för Therese på volten


Den här känner ni väl igen ? ;)


Nyklippt Rico i Botkyrka med matte på deras första tävling tillsammans


Fotad på Ricos 7årsdag samt vår 1årsdag tillsammans


Första gången vi "badade" (bara fötterna)


Från en hoppträning då jag tror det gick bra, minns inte haha :P Matchat fint i alla fall :)


Tvåa i KM 2011


...


Superfin bild som är fotad från någon hoppträning i våras


Och om ni inte vet varför den här bilden är LYCKA så skäms jag lite, då har ni allt missat något ! ;) Det är dock okej att fråga om ni inte vet, har ju fått en del nya läsare sedan dess :D  


...



Kommentarer
Postat av: Cicci

Verkligen fina bilder <3

2012-02-09 @ 20:32:20
URL: http://ciccicarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0