Mycket tankar

Har alldeles för mycket i skallen nu, hinner inte skriva allt jag tänker på och det är jobbigt ... ;)
Många tankar kring hoppningen ... är lite revanchsugen men har valt att låta Therese hoppa nästa gång, bara för att Rico ska få en eller två BRA rundor. En feg och envis häst med dåligt självförtroende + en feg och envis ryttare med dåligt självförtroende, det kan aldrig gå bra ^^ Och om det går bra för Therese och Rico så kommer förhoppningsvis Rico bli säkrare och då kan vi försöka på nytt om ni fattar vad jag menar :) Och så kan kom då hjälpa mig till nästa gång och säga hur jag ska göra och vad jag ska tänka på. Kan nog bli ngt bra av det där :)  

Idag är jag hemma från stallet och ska blogga, äta något onyttigt (hehe), eventuellt fixa lite med Enlidens hemsida och så ska jag göra klart min SO-uppsats och förbereda inför att redovisa den imorgon.


Hehe ...

Kommentarer
Postat av: Emily

Ja men precis! Det är bara kämpa vidare så vänder det snart :-)

2012-02-22 @ 17:50:01
URL: http://emilyojulius.blogg.se/
Postat av: Evelinn

Du har mejl från mig (:

2012-02-22 @ 18:24:45
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0