Pallträning

Åkte till stallet på kvällen och fixade lite höpåsar och kladdmat, ryktade och palltränade också. Han har sedan några dagar tillbaka flyttat undan för pallen när man tex ska sitta upp, så jag började ta tag i det "problemet" idag. Jag själv sitter inte upp med pall längre, men mamma vill helst göra det och även de som lånar Rico ibland föredrar pall. Men jag gick i alla fall upp på volten och tränade lite där, tog bara 10min-en kvart nånting innan det gav med sig och jag kunde stå högst upp på pallen :P Gjorde också en snabbversion på stallplan bara för att kolla att han inte brydde sig där heller.

Han fick lite morötter i krubban innan vi åkte hem, han var duktig pålle idag :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt! =)

2012-02-02 @ 22:46:34
URL: http://loveponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0