Promenad

Gick ut med hundarna direkt när jag km hem från skolan, för mamma skulle till stallet tidigt och rida och fixa. Blev en halvlång runda på nästan en timme :) Är ju ljust mycket längre nu än för några veckor sedan så hinner gå längre innan det blir för mörkt :)

Gick i skogen med dem hela tiden, är helt awesome att bo så nära en stor skog, mötte ingen annan än en skidåkare när vi gick hem på elljusspåret ... man behöver inte gå på helspänn hela vägen för att det kommer hundar och människor :)

Var riktigt mysigt, vovvarna var snälla och gick med på att sitta stilla en stund när jag tog en bild :D



Bilden går verkligen inte att rotera, har försökt flera gånger -.- Men de är så söta ändå hihi :D


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: Haha ja, man vill ha alldeles FÖR mycket saker ;)



2012-02-07 @ 19:17:19
URL: http://sossoalle.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Jo det gick faktiskt riktigt bra! Det var en fråga som jag inte fattade, men allt annat kändes super :D

Åh, tråkigt att du inte hann :( Man blir alltid så stressad när det är lite tid kvar och man har en fråga kvar! Jag slutar typ alltid tänka då och allt blir bara skit, haha...

2012-02-07 @ 19:31:24
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0