Röda ridbyxor

Är ruskigt sugen på att köpa nya ridbyxor, jag behöver dock spara en del också så skulle inte köpa dem i nuläget.

Men till våren kanske, och då skulle det antingen bli ett par från Hööks. Ogillar knäförstärkta/oskodda ridbyxor, för vissa är så himla hala på insidan. Det är många som inte håller med om det, med det beror ju självklart på vad man är van vid. Jag har haft 3 stycken knäskodda/oskodda i mitt hästliv. Det var mina första ridbyxor, och mina typ tredje och så har jag ju numera ett par Whitaker som är oskodda. De är inte lika hala som andra ridbyxor tycker jag, så dem gillar jag skarpt ^^

Men oskodda är billigare, och jag vill ha ett par lite billigare röda tror jag.


Finns här för 499kr :) :P

... Kanske kanske kanske att jag köper ett par whitaker i rött ... för de är ju så otroligt sköna !

Mitt hjärta skriker efter ett par helskodda whitakerbyxor men sålänge det inte är en super-rea någonstans så är det bara att glömma det ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0