Sportlov !

Nu är det lov, och jag vet att loven går ruskigt fort och plötsligt är man tillbaka i skolbänken igen - därför har jag påbörjat en att-göra-lista på lovet ! Vill verkligen hinna med allt jag inte brukar hinna på vardagarna, tex åka och köpa kläder, fota Rico, måla lite, blogga massor ... :D Listan är lång och jag tänker inte dra hela här ;) Men träffa kompisar ska jag göra, helt klart, både Farstaryttare och några från skolan :P

Och jag ska INTE sitta och göra ingenting framför datorn eller teven (om jag inte lyckas gå och bli sjuk det vill säga).

Dessutom har jag märkt att våren har börjat titta förbi (fast det kan ju helt plötsligt bli snöstorm och minusgrader igen så man får inte hoppas för mycket). Det töar, solen skiner på dagarna och man börjar faktiskt höra lite fågelkvitter nu tycker jag ! :D

öy

Dessutom ska jag spendera massor med tid med mina söta voffsar :D (bildbrist hehe)


Kommentarer
Postat av: Johanna

loven går alldeles för fort.. :( usch!

har bara imorgon kvar, men snart är det ju påsklov! :)

2012-02-25 @ 21:23:04
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0