Planering


Har suttit och kommenterat lite bloggar nu på förmiddagen, ätit lunch och kollat lite på teve. Ska snart ta itu med mitt rum, städa lite och sen gå ut i det fina vädret och leka med Önska :D Sen ska jag försöka hinna åka med till stallet ikväll, pappa ska rida Rico (troligtvis ut i skogen bakom stallet och klättra lite) :)

Har också planerat lite för de kommande dagarna (ridning) :
Måndag (idag) : Pappa rider, klättring i skogen
Tisdag : Mamma rider ut eller på volten beror på underlaget
Onsdag : Hoppträning i Husby
Torsdag : Miljöträning, ev uppsuttet
Fredag : Mamma rider
Lördag : Jag rider ut
Söndag : Thereseträning
Måndag : Mamma rider
Tisdag : (Therese) Hoppträning i Tumba

Längre än så har jag inte planerat faktiskt :) Nu på onsdag blir det hoppträning för Cathrine Persson i Husby, och sen ska Therese hoppträna Rico på Tisdag nästa vecka, för E-G Haking i Tumba :D Kommer bli kul :D !


Rico satsar mot den STORA oxern (utanför bilden) ^^


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: ja den e jätte bra nu! :)

Den har faktiskt inte varit isig, bara haft lite snö på vissa delar men annars har den vart en pool, haha!

Så vi har ju inte kunnat använda den pågrung av det, men nu kan vi det äntligen :D

usch då, jag hatar is, den förstör allt! Fast den e ju rolig när man ska åka skridskor, haha :D

2012-02-27 @ 17:39:29
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0