Prestationsmålen

Här kommer målen jag hade satt upp för Pay & Jumpen + resultat mm ! :) (skrev av från min älskade bok haha)

Prestationsmål (realistiska): Komma runt banan i båda klasserna. Få bra känsla.

Hur ska jag förhålla mig om jag inte lyckas med det?: Inte bli besviken, utan se det som en utmaning till nästa gång - kan bara bli bättre !  - Erkänna att det isåfall är något jag behöver träna på (om det är något som går mindre bra).

Tävlingsresultat/anteckningar: Tre vägringar, en avramling. Men resten av banan + framridningen & Framhoppningen gick super ! Hoppade ej nr 9 & 10, hoppade istället nr 1 & 2 innan jag gick ut - nöjd !

Nästa Pay & Jump har jag redan börjat sätta upp mål för ! Men oftast handlar det om att det ska gå bättre/kännas bättre än förra gången, och visst känns det bättre med tex färre vägringar, ingen avramling eller kanske felfri runda ? Så småningom kommer vi kanske kunna rida felfritt med något pet lite då och då bara ! :)



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack för alternativen, ha en bra dag du med! :)

2012-01-07 @ 12:59:08
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

SV: Javisst gör han! :D

2012-01-07 @ 13:24:50
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0