Tack så mycket !

Tack LINA och tack ALICE för bilderna från Runsten ! :D

Så himla fina :') <3

Eftersom det tar typ 80 år att ladda upp bilder så kör på en bara nu, resten kommer sen :) 


Så synd att det fortfarande var ridhusinställningar på det här fotot ! :( Så otroligt fint det hade varit annars :P Vi är så glada haha :D :D :D

Går nog att göra lite bättre i Photoshop ... men jag är allmänt mindre-bra på att redigera bilder haha - därför är jag själv alltid noga med inställningarna när jag fotar för jag orkar inte redigera de efterråt haha :) 


         

Kommentarer
Postat av: Lina.

Jag håller på att pilla lite på bilden i photoshop, jag har ingen aning om vad jag gör men det känns som att jag lyckas i alla fall lite med att få den att se normal ut... Kan mejla resultatet till dig sen! :)

2012-01-09 @ 23:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0