Time is moving way too fast ...

Tiden har gått så sjukt fort, det känns nästan som igår jag tänkte att det är ju hela 3 veckor kvar innan vårterminen börjar. Och här sitter jag nu, dagen innan, och har gjort ingenting det här lovet ! I princip ingen nytta alls !

Jag städade mitt rum, jag fotade ett par gånger (men har fortfarande inte laddat upp bilderna, suck ...), och målat litegrann och åkte på mellandagsrea på lite olika ställen. Annars har jag mest suttit hemma och gjort ingen nytta alls.

I början av lovet så skrev jag upp mängder med saker jag ville få gjort innan skolan började igen 2012. En av de viktigaste sakerna var att kolla upp gymnasium ... Det har jag fortfarande inte gjort och kommer säkerligen inte göra heller -.- Jag kommer sitta där kvällen innan sista dag för val av gymnasium, och väga mellan skolor och program. För jag, till skillnad mot många andra, har inte en blekaste aning om vad jag vill gå.

Skolan börjar igen imorgon, och tyvärr kommer dom bomba oss med läxor och prov så fort de bara kan, kommer inte få en sekund över till gymnasieval osv osv. Och om tiden fortsätter gå lika fort som nu, så kommer jag sitta där i februari och plötsligt komma på att man måste välja gymnasium imorgon ...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0