Spring & Summer


Jag är så sjukt taggad för fortsättningen av 2012 ! Jag längtar så efter att kunna rida ett ordentligt pass i dressyr eller hoppning på volten. Faktiskt särskilt mycket i dressyren för att det mesta har funkat så bra där på senaste tiden :)

Jag tycker det är så grymt onödigt med minusgrader nu när det inte ens är snö ute ... För det enda riktigt bra med vintern är ju snö. Det kan både göra positivt och negativt för ridningen, snö i lagom mängd gör det ju möjligt motionera lite varsomhelst :P

Något jag verkligen ser fram emot är att rida under den perioden som volten varken är isig, geggig eller jättetorr/dammig - liksom något mittemellan istället, som det brukar vara på våren :)

Dessutom har jag ju satt upp en del mål både för häst och ryttare, som jag inte heller tror är omöjliga att nå faktiskt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0