060112

Jag hoppas ni förstår att det varit mycket idag, har inte hunnit blogga särskilt mycket men då får jag ta igen det någon

Åkte tidigt till stallet för att vi skulle till Runsten då, sen kom vi hem efter lunch. Åkte hem en snabbis och åt, sen tillbaka till stallet igen en timme senare. Då var det Caprilli på volten, det var många där, även från Berga tror jag, vilket var roligt såklart ! Synd att det var så kallt + mörkt. Så man stod och frös när man väntade på sin tur, och bilderna blev inte så bra !

Där kom vi i alla fall på första plats (en domare poängsatte varje moment) och vi vann en morot, mulleboken och en liten gulblå rosett :) Moroten hamna i Ricos krubba såklart :D

Apropå rosetter ska jag fixa i mitt rum imorgon, städa och göra fint och också stryka rosetterna och sätta upp på väggen :D De har legat i en påse sedan vi flyttade ... alldeles skrynkliga och fula :(


Haha jag är totalsämst på att kasta saker, och pricka rätt dessutom ! (jag kastade en snöboll mot en kompis som stod en meter ifrån mig, och missade ...) Bilden togs alldeles efter jag trodde jag totalmissat, jag kastade nämligen bollen på marken en halvmeter åt sidan av lådan man skulle kasta i, sen studsade den tillbaka och bytte riktning och träffade lådan xD Till och med Rico var förvånad, ahah ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har just nu en this or that, kolla gärna in på bloggen och kommentera något!

http://dailyhorses.blogg.se/2012/january/this-or-that.html



Gillar du itne dessa kommentarer så förlåt :)

2012-01-06 @ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0