En knapp vecka kvar

På Söndag åker vi hem till Stockholm och då ska Rico gå med Zebb dygnet runt i en hage långt bort från stallet, jag hoppas att det kommer funka :)
 
Innan vi åker hem finns det en del saker jag vill hinna göra även utöver ridningen. Måla till exempel. Jag har två ridpass kvar i Fänninge om man inte räknar med passet på ängen idag. Ett av de passen har jag tänkt ska vara ute på de fina galoppsträckorna (som vi INTE har hemma) och det andra passet blir nog i ridhuset med lite bommar, alternativt en till uteritt.
 
Så det blir att planera lite nu de sista dagarna på landet så det inte blir helt pannkaka av hela veckan ;) Väl hemma i Stockholm kommer det troligtvis rulla på rätt bra med vardagen och träningen. Ett litet mål är att åka på någon pay & jump innan inomhussäsongen drar igång.
 
Och gymnasiet, ena dagen är jag livrädd och jättnervös och andra dagen är jag positiv och ser fram emot det. Klyven är jag.
 
 
Åhhhh saknar att hoppa ... Måtte det gå bra med de kommande hoppträningarna, är så trött på alla bakslagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0