Fredag

Idag åkte vi inte till stallet förrän eftermiddag, mamma red och sen mockade jag efterråt, åkte hem, gick med vovvarna, åt middag, cyklade tillbaka till stallet och nattade Rico och smörjde hoppsadeln. Stigbyglarna var i stoooort behov av rengöring, var länge sedan sist ! Vi var på Hööks i Örebro tidigare i veckan och då köpte vi bland annat sadeltvål för jag hade ingen "vanlig" sadeltvål längre. De är så himla bra ändå, "vanliga" sadeltvålar :P Så premiäranvände den idag då.

 

Knäppte några snabba bilder efter mamma ridit, han är så fin i sin westernsadel :P Visste ni förresten att det är en äkta billy cook show-sadel ? ;D Rätt häftigt eller vad säger ni ? ;) haha ...

 

 

 

Har planerat att jag någon dag ska rida med denna sadeln, brukar sällan rida med den för jag är nojjig med att det inte är säkerhetsstigbyglar haha ... Men ska nog ta den någon dag och köra lite western på fältet eller i ridhuset :P

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Visst är han? Ang. halsen så frågade många om han var en fångponny (aldrig haft fång vad jag vet) haha! :)

2012-07-06 @ 23:13:52
URL: http://Johannashastochfoto.blogg.se
Postat av: Annika

SV: första gången jag såg kossan "ååhh, vad söt". Nu när kossan dyker upp "okej, ge mig en bössa tack". Haha :D

Svar: Hahahahahahaha aa det var exakt samma sak för mig xD Jag älskade den första gången den kom upp ;) Men nu ... haha
Madde Andersson

2012-07-07 @ 11:08:57
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0