Hjo

(Har försökt flera flera gånger att ladda upp filmerna jag gjort. Det är två filmer som ska upp här, en är till ett tips-på-övning-inlägg och en är från dressyrlektionen igår. Båda filmerna tog en stund att klippa/klistra ihop så det vore lite surt om ingen av dem gick att ladda upp ... Har provat både videofy.me, som brukar vara lättare, och youtube. Testar en gång till nu, annars vet jag inte vad jag gör faktiskt -.-)
 
Är i Hjo nu, skrev ett inlägg om det igår MEN DET FÖRSVANN, undrar om det är fel på min dator eller blogg.se ???? kanske båda. Får ta det kortfattat igen ...
 
Vi är i alla fall här på besök hos mammas kompis som har två hundar som brukade leka med våra hundar. Vi åkte hit igår lunch/em och vi har sovit här inatt och ska hem snart igen. Rico ska ju fixas och ridas och så :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0