Kategorier

Jag känner att bloggen behöver kategoriseras lite bättre ! Målning och fotografering har de sanaste dagarna tagit över bloggen helt, och meningen är att det ska vara en bra balans mellan målning, fotografering och hästar/ridning + lite annat. Får se om jag klarar av att göra en horisontell meny högst upp så kan man välja kategori där. Tex läsare som endast är intresserad av fototips och bilder kanske inte vill skumma igenom alla ridpassinlägg också ? Och tvärtom.
 
Vad tror ni om jag skulle ha en horisontell snabbmeny över/under headern med dessa länkar / kategorier :
___________________________________________________________________________________
| Startsida | Senaste inläggen | Hästar/Ridning | Målning/Illustration | Fotografering | Kontakt
                                               | Rico                  | Målning/Illustration    | Bilder               |
                                               | Andra hästar      | Speed Painting          | Fototips          |
 
Alternativt om jag fixar den vänstra sidomenyn med bildlänkar till respektive kategori ?
Apropå att målning & foto, så håller jag på med en ny speed painting film som ska upp här. Denna gången är det en ponny som målas :D
 
Hoppas ni kommer gilla det, det är lite mer hästrelaterat också ;D !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0