Mål

Tycker jag varit lite sisådär med mina mål på sista tiden. Har helt glömt bort att sätta upp några och även lägga upp det här. Här kommer några mål som jag satte upp för våren/sommaren. Skrev det i Januari.
 
· Rida L:C 2003 och då ska någon filma så jämför vi med mitt och Ricos första ridpass på volten, som var en programridning L:C 2003 ^^ . --- Red LB:1 istället, men whatever ;) - CHECK !

· Ta itu med hans vägringar, åka ut på mycket pay & jumps bara för att få rutin och komma runt banan. --- ...

· Hoppa parallelloxrar och även bredare oxrar på träning (hemma på volten typ) så jag inte får en chock när jag ska ut och tävla sen... --- CHECK !

· Lära mig kontrollera hans galopp bättre, öka/minska/korta/länga tex. --- Bättre har jag blivit men inte helt bra (-check!)

· Ut och klättra mycket i skogen, styrketräna i galoppbacken bland annat. --- De förstörde ju vår enda ridväg källbrinksrakan på våren men innan dess - CHECK !

· Planera ridpassen ännu bättre, jobba mycket med bommar/markarbete och köra mycket grundläggande arbete som hjälper oss i både hoppning och dressyr. --- ehhh :$ ...

· Jobba mer nogrannt med tempoväxlingar, övergångar mm. ---  ... check ?

· Komma ut på årets första tävling i både dressyr och hopp :). --- haha, trodde jag ja ! ;)
 
Lite pinsamt att inse att man helt glömt bort dessa mål ;) Var länge sedan jag skrev dem, såklart har mycket ändrats sedan dess (tex mina planer att komma ut på någon tävling).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0