Rico - 10/7

Idag tömkördes Rico med kapson över travcavalettis. Han verkade bli lite trött mot slutet (eller så bara tyckte han att det var dags att sluta haha) för man fick smacka på honom mer än vanligt för att han skulle trava över ... Men han travade jättefint över dem innan ! Det var mamma som tömkörde och jag försökte fota lite men jag har helt glömt inställningar och sådant inne i ridhus. Skulle förstås höjt ISO:n, kom på det nu. Bättre sent än aldrig.
 
Efter han tömkörts gjorde jag lite påsträning med en påse (haha obviosly? Nej men man kan göra det med andra saker också). Han höll på att skita på sig men han stod stilla i alla fall, skönt att man ser så stor skillnad från första gången han introducerades för den här sortens träning. Ni vet, när Eva kom till oss efter sommaren ? ;) Någon som inte har varit med sedan dess ? (jag vet att det är massor med nya läsare, show yourselves :P)
 
Fixade i stallet efter det, han ville ut i hagen snabbt snabbt snabbt, inget tålamod alls ! ;)
 
 
En bild från början av tömkörningen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

neeej vad söt han är! :DD

2012-07-11 @ 19:43:22
URL: http://annajohannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0