Rico - 18/7

Lastträningen gick bra, han var allmänt tittig på allting, vi fick knappt på honom transportskydden trots att vi bara tog på dem fram idag. Bakskydden brukar vara svåra att få på, så vi tog inte dem idag.
 
Vi gick rakt igenom transporten några gånger först (stannade bara mitt i och gav honom något gott), men så slängde han sig ut genom fronturlastningen utan mig en gång, som tur är var grimskaftet långt så jag hängde inte efter honom men höll fortfarande i honom om ni förstår. Efter det gick vi in och backade ut ett par gånger. Han protesterade ibland men han fattade ganska direkt pekpinnen och dess funktion ;)
 
På kvällen red mamma ut och vi möttes upp i ridhuset där de lekte lite med bommar och koner, körde lite enkla westernkommandon och så. Pappa satt också upp och red och det gick också jättebra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Sv: Hahah, jaha.
jag vet inte redigt men tyckte det såg ut som en ponny, och sen kanske jag läst det också, men var kanske mest för tyckte inte rico såg så stor ut. haha :)

2012-07-18 @ 21:53:46
URL: http://ryttareochhast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0