Rico - 22/7

Mamma red ut och jag lekte lite i ridhuset med Rico. Vi gick mest omkring, och sen tog jag fram lite konstiga saker som han skulle få gå över, ett fårskinn, ett typ blått tygstycke som Rico tyckte var läskig, och två olika sorters avspärrings... vet inte vad de kallas :P Han gick över avspärringsgrejorna utan problem men blåa tygstycket höll jag på jättelänge med, tillslut vågade han gå nära den och då satte jag mig på marken på fårskinnet som var bredvid och så tog vi en paus med gos och mys. Sen gick han över med en viss övertalning, jätteduktig var han :) Fårskinnet struntade jag i att försöka få honom gå över, jag satt bara på den haha :)
 
                       ↑ En sån här avspärringsgrej menar jag :P Avspärrings .. snöre (?) :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0