Rico - 7/7

Ingen turdag för mig eller Rico, skulle varit mulet och under 20 grader hela dagen men solen kom fram när vi skulle rida och den stannade hela kvällen, och det blev stekhett på Fältet = Massa broms ! :(
 
Ridpasset gick åt skogen, början var ganska OK och även de sista varven i trav var ... OK.
 
Inte mycket mer än OK, haha.
 
Han var lite överallt, kunde inte gå rakt fram utan tryckte inåt och föll utåt osv osv, hade inget mittemellantempo, min ridning var halvdan och vi blev dessutom attackerade av insekter. Han var lite tittig utåt hela tiden. Han blev lite rädd vid uppsittningen men han han tog bara något spänt steg framåt sen kom han på att vi ville att han skulle stå stilla ;) Är väldigt stolt över honom, han har utvecklats så mycket psykiskt sedan förra året :D
 
Nästa gång jag rider blir en sköööön uteritt :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie :)

Sv: skulle också vilja/kunna göra så!
Du har inte tid över och skulle vilja hjälpa mig och min kompis med att fixa headern för vi ska byta till blogg.se? :)
Vi skulle bli väldigt glada då :)
Kram maja & sofie

Svar: Menar ni då göra header eller lägga in headern ni själva gjort ? (:
Madde Andersson

2012-07-07 @ 22:53:25
URL: http://ponniilove.bloggplatsen.se
Postat av: Sofie & Maja

Asså vet inte både och? Vi vet inte hur man lägger in och absolut inte hur man gör så att den byter ;)

Svar: Mejla [email protected] om ni vill ha hjälp (:
Madde Andersson

2012-07-08 @ 12:50:30
URL: http://ponniilove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0