Sneak peak

Avslöjar lite vad jag sysslat med under kvällen, har provat att spela in detta också, om jag lyckas få ihop en film utav det kan ni få en speedpainting film också :P Dock är den inte klar på långa vägar, har bara målat i en timme och en kvart. Tyvärr blev det ingen häst idag, men jobbar på några andra målade hästar på datorn också så dessa ska också upp här så småning om ! :P
 
 
Lite kladdigt men det kommer nog bli bra :D
 
Om filmen kommer funka så kommer jag även filma när jag målar hästar - DET kanske intresserar er mer ? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: fast de gröna har de haft ett tag, kom in i våras :D

Svar: Aha xD Såg dem inte innan :P
Madde Andersson

2012-07-12 @ 01:04:49
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0