5 saker

Här är lite saker som ni säkert inte visste om mig. (Jag visste det inte heller förrän jag upptäckte det ... haha)
 
- Jag måste alltid äta två godisar samtidigt, gäller också tuggummin men inte chips och liknande snacks haha.
 
- När jag mockat i ett ridhus eller på volten hemma så måste jag alltid "gömma" spåren efter grepen, alltså det blir ju oftast streck efter grepen och de FÅR INTE EXISTERA ... ! Det bara är så.
- Jag är väldigt kräsen med böcker, just för att jag egentligen inte har tid att läsa så läser jag inte om inte boken är RUSKIGT bra.
 
- När jag var liten låtsades jag att min cykel var en häst :D Jag har haft tre-fyra cyklar totalt i mitt liv, två av dem fick agera cykelhästar :P Den cykelhäst jag minns bäst (namn och färg, personlighet osv xD) hette Silver och den var silver/blå "ponny", dvs en ganska liten cykel.
 
- När jag var väldigt liten (när alla höll ihop två och två med sin bästis) så var jag en riktig härmapa (Ja jag erkänner det själv)! Fast, en av två-och-två-bästisarna härmade ju alltid den andra så ... haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0