En sak ni inte visste ???

Min pappa fotar faktiskt många av ridbilderna här på bloggen, och filmar på hoppträningarna m.m.
 
Oftast är det ju min mamma som åker med mig till stallet men hon tycker inte det är roligt alls att fota och filma, hon vill gärna titta själv med egna ögon istället för att kolla genom en liten ruta. Men när min pappa åker med brukar han kunna fota lite, vilket är jättebra ! Ibland på volten-träningar brukar fotointresserade hästägare på Enliden fota lite, men de fina ängsbilderna har pappa fotat :D Är verkligen jättekul ! :D
 
Här är några sådana bilder :) Ängsbilderna i header-bildspelet har pappa fotat också :P
 
 
Sen är min sits lite tjossan-hejsan på dessa bilder, hade fullt sjå att hålla koll på vart man kunde rida på den där ängen haha. Var tunnor, pinnar, skräp och red man för långt ut i hörnorna var det gropar och skit. Inte den bästa ängen egentligen men sålänge man höll koll så ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0