Från dressyrtävlingen

Några bilder :) Tack Elin Olsson ! 

Eftersom jag hade hoppsadel kunde jag inte ha så långa läder, hamnade i stolsits då, om ni undrar varför mina ben såg så korta ut hehe ;)

Fux-paret <3 Flickvän och Pojkvän hehe :) Enda stoet som inte blir lack på Rico när han vill hälsa ;) De gick i samma hage ett tag, när båda stod själva, de passade jättebra ihop !

Vet inte om detta är framridningen de första 10 minutrarna (innan vi gick över till Bergavolten så första ekipaget kunde starta) eller de varven jag red innan vår start, medan domaren skrev ... det var innan start i varje fall ;)




Här är alldeles innan start då jag gick igenom programmet :)


15-meters-volt i galopp, han blev lite väl kort i halsen här ...


I början av mellangaloppen (ökningen) på diagonalen, man ser hur han börjar ta sats med bakbenet haha ;)  


Och så prisutdelningen, fick en röd rosett på stöveln :P Röd är väl fjärde plats ??? Blev lite osäker nu, var länge sedan jag fick något annat än vit rosett ...


Snart kommer bilder från hoppningen också :D Vi hade inte klätt upp oss särskilt mycket där heller, inte knoppat eller så ... Och vi hade det noppriga gröna hemmaschabraket som jag tycker så mycket om ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, härliga bilder! ser fint ut, och roligt med placering :D

sv: hhi, ja! Hon är allt söt hon :D

2012-06-19 @ 11:32:00
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0