Gamla bilder


Höst 2011, LITE (!?) spänd pålle på sin första tävling !


Uppsittning med barbackagjord, Vinter 2011 ???


Pay & Jump Runsten i vintras ! Åkte av denna gång ...


Fänninge sommaren 2011


Första Therese-lektionen, första passet på volten, programridning gamla LC:1 (2003). I Oktober 2010.


Yazzi och Rico ;) Sommartid måste det varit.




Jag visade vart Rico tyckte om att bli kliad, på öronen och halsen då ;) I vintras. Jag har snygg Agriamössa också hehe ...


Första gången (?) jag hoppade 90cm med Rico. Är dock inte säker på hur högt hindret på bilden är (tippar på 80cm) men det var samma träning i alla fall ;) Vår 2011.

 
Första pay & jumpen på bortaplan. 70cm & 80cm och felfria i båda klasserna om man bortser från att jag red fel i första klassen ... hehe :P

Kommer kanske fixa fram lite fler gamla bilder om ni tycker det är skoj :) Det är minnen för MIG i alla fall. Jag kan glo på dessa bilder i timmar :D :)

Bilder jag fotade idag kommer upp imorgon bitti innan jag åker till stallet, om allt går bra på morgonen hehe. Godnatt på er !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0