Idag är det söndag

Idag är det dressyr på schemat, för Therese. Ska till stallet någon gång mellan 9.00-9.30 för att börja plocka fram grejer och så, för att vara ute i god tid. Ska ta in Rico SENAST 10.00 för att hinna göra i ordning honom, göra lite uppsittningsövningar och sånt innan lektionen börjar 10.30.

Idag ska jag nog tänka lite mer på min sits än jag brukar. Har med mig kameran för att jag ska fota en tjej i gruppen efter, men vet inte om någon kommer kunna fota mig och Rico. Hoppas det såklart, men kan inte räkna med det :) Kanske fotar Rico i hagen litegranna efterråt istället, så ni ändå får lite nytagna bilder :)

Idag tänkte jag försöka städa rummet, är verkligen på tiden ! Sen ska jag kika på om jag kan ändra lite i headern och kanske försöka få upp lite dressyrfilmer ... Men de är så långa så måste klippa och klistra ihop dem i moviemaker eller något. Vet dock inte hur man gör i moviemaker, så kan bli intressant hehe ... :P



Vad ska ni göra idag ? :)


Kommentarer
Postat av: Tilda

Sv: jag tävlade i Delsbo igår! :)

Ja, inte det roligaste att jobba matte på helgerna!



Idag ska jag rida i regnvädret och sen sticka in en snabbis och handla lite saker ;)

Hur ser din dag ut då? Kram!

2012-06-03 @ 09:54:57
URL: http://myponnyworld.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: jo absolut finns det undantag och man ska förstås inte köpa en ponny som man växer ut på ett år :) bra skrivet! Förstår hur du menar!

2012-06-03 @ 10:41:38
URL: http://loveponni.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv. Gud så skönt! Ska försöka plugga så mycket som möjligt idag och sen hoppas jag på att det mesta blir klart i nästa vecka! :)

2012-06-03 @ 11:01:33
URL: http://stallbernhardsro.blogg.se/
Postat av: Evelinn

SV; hehe. Rönningehållet till tränar vi :D

2012-06-03 @ 11:31:46
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack :)



Nä, jag gör den i ett annat program som liknar photoshop fast som är gratis (tror jag): paint shop pro 7 :) och så kan jag redigera dem lite till på nätet: picmonkey.com

2012-06-03 @ 11:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0