Ingen rubrik

Hann inte med någon morgonuppdatering imorse, trodde jag började 9.10 men det var tydligen 8.10, hann dit i tid i alla fall men tiden var knapp !

Ikväll är det hoppträning för Therese som gäller, ska nog byta till ett jätteskräpigt äppelgrönt schabrak som jag tycker väldigt mycket om. Hittade det begagnat noppigt för bara 40kr ;D Den blir fin på bild och film i alla fall :P Ska också pröva att hoppa med ett annat bett, istället för det tredelade sötmalmsbettet ska jag ta ett rakt som jag sällan rider på då jag tyckt att han bara gått och gapat istället för att ta tag i bettet. Men jag tror han gör så med de flesta betten när han inte har någon nosgrimma. Men nu har jag nosrem till aachennosgrimman så kan pröva det idag.

Hade det raka bettet i söndags och han tog förhållningarna väldigt bra där, när vi gjorde flygande och enkla galoppbyten över medellinjen :)

Stay Gold ;D

Kommentarer
Postat av: Daniela

Är Rico en ponny eller en storhäst? :)

2012-06-05 @ 17:35:06
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0